ریاضی سوم - آموزش خلاقانه خط ، نیم خط و پاره خط - آموزگار خلاق: خانم ایمانی فر
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
زنگ املا - املای خلاقانه مهمان ناخوانده - آموزگار خلاق: خانم ایمانی فر
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
تلفیق ریاضی و اجتماعی - دست ورزی قطر و شعاع ، قدردانی از پدربزرگ و مادربزرگ - آموزگار خلاق : خانم ایمانی فر
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
فعالیت علوم - آشنایی با آیینه و بازتابش نور - آموزگار : خانم ایمانی فر
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ریاضی - توزیع پذیری ضرب - آموزگار : خانم ایمانی فر
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
فارسی - بازی با هم خانواده - آموزگار خلاق : خانم ایمانی فر
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
زنگ هنر - نقاشی 22 بهمن - آموزگار خلاق : خانم ایمانی فر
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
تلفیق هنر و اجتماعی - مفهوم خانواده - آموزگار خلاق : خانم ایمانی فر
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------